Saturday, 4 February 2012

Six Nations Rugby 2012 . . . Yeah Baby :)))

Getting in the
Spirit of things
 xD


Hey Hey Hey, 
'Sexy Saturday' 
is upon us at last,
I had a great night last night, 
hope you guys did too, 
any plans for the weekend????




My Saturday afternoon will now 
consist of me being a 
'WOFA' (Woman stuck to sofa) 
Unless I drag my dad to the pub 
for a couple of pints, 
which is more likely, 
father/daughter drinking time :)
& this is the reason why




As you may or may not know, 

The Six Nations Rugby 2012 starts today xD

Kicks off with France v Italy.




Now this will be controversial with some people as I was born British 
& live on an English speaking Island, BUT . . . I root for France
(Hench the blue text for a change) . . . ALLEZ LE BLEU!!!!
I love it, people get soooo wound up, & then it starts
 'You're english, how can you support France, you traitor' 
same shit different year lol, I have both French & English family, 
(more French though) & also we are closer to France than UK.
But I support them . . . Just cause . . . 
I want to . . . I can . . . & I will :))))

Last year was a bad year for me, with England just pipping them at the post & winning the league with 8 points, France drew with Ireland and Wales on 6 points and Scotland and Italy came in last with 2 points a piece.
2010 was the year for me, France won by quite a lead, 
10 points, with Ireland coming in next with 6 points
& the rest is, well, history hehe.

This year France are tipped Top Dogs with England Under Dogs.

So, roll on 2.30 for the official start & i'll keep you posted as to whether i'm seriously happy beyond belief or feeling very very sorry for myself & in need of a massive cheer up mission by someone ^_^ 


Keeping everything Crossed for my boys in Blue ^_^

27 comments:

  1. You look good! ;) I know nothing of rugby. However my friend does, hes an all blacks nut for the past idk since his first game at age 7..

    Since I know no one, I will root for your team lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, thanks ;) & I do like New Zealand too, if France get knocked out, i'll root for NZ (just a little) they're a very very good team, last year's world cup final was France V New Zealand lol, we lost 7-8, so close it was, but fair play to them, they were the host team, so to win at home was amazing & the Haka they do before each match is just so intense.

      Thanks for following my team too, as they say in France . . . Merci Monsiuer

      Delete
  2. Why can't Canada ever get into those kind of competitions. We got huge guys who like to run into each other around here too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well you can root for france for me too then hey, cause you have a big French connection over there too ^_^

      Delete
  3. Replies
    1. Oh it will be sweet when they win :)))))

      Delete
  4. Don't know anything about rugby really, it's like american football without any protection? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. That it is, more interesting and rough ;))))))

      Delete
  5. i hope Italy wins
    they never win anything

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww, unfortunately they didn't :((

      Delete
  6. Replies
    1. I am yeah :))) & it worked cause we won today ^_^ RESULT hehe

      Delete
  7. Replies
    1. Indeed, love my weekend names hehe :)

      Delete
  8. I'm on hand for any cheering up that is needed even tho you won ^_^ we'll just make something up

    ReplyDelete
    Replies
    1. We did win yeah, so no cheering up for me, BUT I am still poorly babe, so some tlc wouldn't go a miss hehe ^_^

      Delete
  9. I got plans to eat a whole tub of icecream this weekend. And I wish you well and you team much luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A whole tub hey, sounds good, I like days like that :))) & thanks, hopefully we'll bring it home this year

      Delete
  10. Third shot was a good one. Liked the glasses.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasn't it just, & cheers, they my newbies :)

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You look really sweet, Dani. You live in Jersey? Right?
      I don`t really know much about rugby myself. Let`s hope France will win then.

      Delete
    2. Haha, in the CI yeah, & thanks, hopefully they'll go all the way

      Delete
  12. Just wait until Le Bleu come to Cardiff and we take revenge for the World Cup Semi's...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Never . . . An't happening . . . Allez Le Bleu are bringing it home this year . . . You wait :))))

      Delete